Easter Holiday

Så har det varit PÅSK!! det har varit en bra påsk för mig..tycker jag!!
Min Älskling har varit hemma hos mig..så mysigt...varit lite me Malin vi har gått en sväng o så..i det sköna vädret som har varit.
Varit hos Våran halvkusin som fyller 18 år firat henne lite...GRATTIS!!

Igår va jag & mina bröder o Farfar hos mamma o pappa i deras NYA hus, åt jätte god Påskmat...det va jätte trevligt o mysigt. Mamma o pappa har fått det jätte fint...det är bara trädgården kvar men det kommer också bli jätte fint sen :)

Det har varit en lugn, skön PÅSKHELG...:)
I denna vecka så är det påsklov men jag ska jobba....pengar pengar..o självklart ska jag plugga lite me.

                                                              Hobbe köpte godis..INTE lite :)

tyvärr ville inte mamma vara me men det min pappa , farfar & mina bröder (från igår) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0