GÖTT Emmelie...:)

Yes idag fick Sis (emmelie) sitt KÖRKORT...sååå glad för henne...så i sommar kanske man kan göra en utflykt me henne o åka lite...thi GRATTIS

Idag så jobbade jag en liten stund, sen åkte jag till plugget o hade Matte...INTE roligt fick tillbaka matte provet från förra veckan....blir så himla besviken på mig själv..jag kan detta men får hjänsläpp när jag gör prov....blir så jävla nervös....men jag pratade me lärararen o hon säger att jag kommer fixa detta måste bara tänka posetivt mer än vad jag gör...så jag SKA tänka mer på det..så fixar jag detta......nu jävlar   :)

Så nu blir det en lugn kväll o titta på tv

<3<3<3 Grattis gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0