I’m not myself tonight

Shit va jag är seg..inte roligt...:(  Åt frulle på Donken i morse me crille o mamma...jätte gott..mums
 så åkte jag till plugget fast vi inte hade några lektioner...träffade några kompisar så vi satt o gjorde lite skrivarbeten....känns bra att ha nån uppgift klar..:) sen åkte jag till jobbet o jobbade jätte liten stund...suck men men.

Åkte o solade..men shit va varmt det va..det va 2 st innan mig...helskotta va varmt....inte skönt:(
Nu har jag har jag inte liten paus har pluggat lite matte men jag ska fortsätta snart...sen blir det täcke o kubbe i soffan o titta på film...:D

Imorn blir det en lektion o sen jobb...det blir min dag imorn o plugga igen efter jobbet..:( det ä ett måste just nu..det är ju snart slut för den här terminen...shit va fort det ha gått

PÖSS hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0