Love Music

Som ja har skrivit förut så älskar jag lyssna på musik, gör det varje dag. det finns låtar som gör en glad, party sugen, ledsen mm men det finns en låt som gör mig stark, tuff, inte bryr mig gör skit snacka mm...
det är KAT DELUNA..Iam unstoppable.....den för mig det verklingen...så gött att höra den.

You can talk all you want but my skin is really thick
I’m the leader of the crowd and my game is really slick
I’m unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable

Save your pity for tomorrow
When I smash it like a ball in the club
On the news, I'll be rockin' like a rockstar
I'm unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är bra sessan! =) va tuff och bara strunta i allt skitsnack.

Pöss

2010-04-19 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0