You can talk all you want but my skin is really thick

igår var det ju TOPPEN Väder...sååå skönt. På jobbet så va vi ute båda Fm & Em...barnen lekte massor..:)
Gick en sväng 45 min...så skönt...hoppas det fortsätter så här härligt väder.

Ifredags så va jag me Emmilie & Emilie...va på Sunrise o åt sååå god mat...senare gick vi hem o bara snacka de o lyssna på musik...jätte trevligt...:) Tack Girls.

Lördagen så va jag hos Ida , hon hade en liten fest  för hon ska flytta..snyft..hoppas hon får det bra. :) det va jätte trevligt....träffade Girlsen också...:) tyvärr så vart ja lite onykter men ha jagde jätte kul o trevligt..thi

Min älskling kom också hem på morgonen..thi kl 0400...så mysligt att han kommer hem :) Älskar dig Hobbe:)
 På söndagen senare på dagen så kom Natta också..:) så vi snackade o gick en sväng

Idag har jag bara en lektion...ska snart åka så ska jag vara JÄTTE duktig idag..ska plugga massor av Matte idag..har prov på torsdag...håll tummarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0