You're not gonna reach my telephone!

Igår efter jobbet va jag jätte duktig tycker jag, lagade matlåda, satte upp nya gardiner...vart bra tycker jag. Så efter det så gick jag till Elin o snacka lite me henne...det va ju säkert 2 månader vi sågs sist så det va jätte kul o trevligt..<3<3

Idag så jobbade jag efter det så åkte jag till plugget o pluggade lite o väntade på Emmilie skulle komma så skulle vi ta en fika o snacka lite skit...vi satt säkert på fiket i 3 timmar eller nåt...thi tommy o en kille kom också vi satt me dom också:)
 
Det kändes bra att träffa emmilie idag o igår Elin...det va ju ett tag sen ma ser sina vänner... jag har som fan saknat alla mina vänner, man hinner inte har ju mycke att göra men nu ska jag ändra på det.

Senare åkte jag till Vreta o va me familjen, åkte till Donken...sååå gött va det..:)

Nä nu ska jag vara lat....thi bara va hemma

I säkert 2 veckor så lyssnat, lyssnar jag nästan bara på Lady Gaga...vad jag tycker om henne o Hennes musik....åhhh kan inte sluta att lyssan på henne :)

 <3<3<3<<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0