Dance in the Dark

hmm ursch va jag har updatat dåligt men ska försöka bli bättre... :)

Ja har gjort en del saker...jobbat, varit me hobbe, Emilie & gått på Marken.

Hobbe o jag har varit på Smultronstället en helg me hans bror Paul...det va jätte gott..mums :)
Som sakt ja har jobbat o det blir 2 veckor till...sen få vi se vad soom händer me lilla sessan.

Har varit marken me i Skge..va o gick båda dagarna efter jobbet. hobbe & ja gick onsdagen o torsdagen gick ja me lilla Emelie..va jätte trevligt o kul.

Har hjälpt min bror att flytta till hans nya hem...:)

Nu så ha jag lagat mat så det blev klart nu så ja o Älskling ska äta...mm gott

PÖSSS


HOBBE & hans Glass

 Lilla min glass...viol o lakris...Mumms

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahahha, Hobbe ser skitlycklig ut. haha :)

2010-08-12 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0