Sweet Dreams Or Beautiful Nightmares

Hmm Tisdag...jobba idag me då...sen efter jobbet så ska jag träffa Tjejerna i Mjölby..ska bli trevligt..alltid. sen blir det hemmåt o göra det roliga...matlåda...så himla tråkigt att gör tycker jag.

Nästa vecka ska jag kanske åka till Jönköping o vara på Uppropet..få se om ja kommer in är på Reserv...är ingen höjdare att vara reserv men men hoppas ja kommer in...håll tummarna... :D Snälla skriv till mig i min blogg så ja vet att ni läser...please

Igår träffade jag Lina som bor i Linköping hon va i skge så då passade vi på att träffas..det va jätte kul vi hade massor att prata om..det va säkert 5 års sen vi sågs...

Nä nu ska ja fixa mig sen dra till jobbet  PÖSS


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag läser alltid! hihi. hoppas du kommer in! håller tummarna :)

Pöss

2010-08-18 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0