I got that poison (uh huh), I got that poison (uh huh)

Så har det varit Jul :) va en mysig härlig jul hos min familj( vi är inte en liten familj längre.) <3 fick JÄTTE fina saker..speciellt till mitt nya hem :)
Det va jätte god mat man vart jätte mätt.
Är ledig nu i några dagar faktikst är det skönt. Shoppat lite o va i Linköping igår o träffade Hobbe, vi va o tittade på Chilli(fick ett prisentkort av honom i julklapp). sparar den fö efter nä ja har flyttat vet ja mer vad jag behöver...hihihi

Idag blir det men lugnt dag..tror ja..håller på att tvätta det ä INTE det roligaste jag vet men vad gör man. Blir kanske bio ikväll me mamma se på Änglagård..tror den ä bra :)

Ja har hittat en jätte bra låt me

Nicole Scherzinger - Poision.


den är Skit bra...lyssna på den säger jag bara...nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0