jag rimmar på från undergroundnivå siktar mot toppen så långt jag kan nå

åhh det ha hänt lite roliga grejor ett tag nu så ja har inte hunnit updata..men nu kommer det lite..
förra veckan på fredagen så hade jag ett litet party me några vänner..jätte trevligt..skrattade en del så man fick ont i magen...hihihi

På lördags så bjöd vi emmelie o joel hit så vi lagade mat tillsamnas o drack lite gott...snackade en del...också jätte trevligt..vi pratade att vi skulle göra om det igen snart <3<3

Nu i veckan så ha jag jobbat bara extra..så ja är rätt färig kan ja säga men men vad gör man för på extra pengar...:)

Igår så fyllde min KÄRA mamma år..va o firade me god fika...älskar dig mamma <3<3

ikväll blir det nog lugnt tror ja, hobbe ska jobba natt..så han kommer efter jobbet :)

funderar att färga håret men få se om ja gör det...

från i fredags 3/12

<3<3<3

från i lördags 4/12

min Älskling <3<3 har drukit lite hihi

mamma & jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0