Bög Mamma Kines

Idag va jag ledig från jobbet...skönt eftersom jag har lov o lite läxor som MÅSTE jag göra dom me. Så idag gjorde jag det..så duktig så..thi
och så har jag varit hos mamma o pappa lite, hängde me mamma till deras nya hus....såååå himla snyggt det blir..är lite avis faktiskt..:) Så snart flyttar dom..kul för dom tycker jag..så fint hus dom har...det hade dom innan me självklart. Mamma tapecerade lite av tvrummet idag..men mamma hade inget tålamod för tapeten idag så hon gör mer nån annan dag...förstår henne...:)

Så gött att Domenicer ska komma på Spotify...låten bög mamma kines är faktiskt bra tycker jag..lite rolig text o så..dom har gjort lite mer låtar också :) Så ja kommer lyssna på dom på spotify ännu mer..lite roligt att det finns annorluna musikgrupper.
DOMENICER

Som ja har sakt förut så ÄLSKAR ja lyssna på musik..gör det nästan varje dag :D

I tisdags så gjorde min bröder o Erica tatueringar..skit snygga vart dom tycker jag :) vart sugen att göra en till!!
har redan men lätt en till...men får vänta lite me det..men det kommer bli en till :)

Imorn (fre) ska Matthias (brosan) skriva upp på körkortet..hoppas det går bra för honom...håller tummarna
men jag tror på dig Brosan <3  om han fixar detta så har han Körkortet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0