Happy Valentine <3

Så är det ALLA HJÄRTANS DAG!! vill säga också älskar er min Familj, Hobbe o mina Vänner..är så glad att ni ä i mitt liv :) <3

Ifredags så hade ja en liten tjejkväll me några av mina vänner är så glad att dom kom..det va jätte kul..skrattade, lyssna på skit bra musik o snacka lite skit..:) Tack Tjejer för ni kom!!

Idag på alla hjärtans dag så ska jag o min älskling ha en mysdag tillsammnas..vi ska gå ut o äta gott ikväll..mumms :)

Jag har inte skrivit på en vecka för jag har inte orkat, jobbat massor o gått i skolan så jag va helt färdig nä ja kommer hem...men jag ska fortsätta jobba nu i 2 månader o gå i skolan...härligt..jippi jobb:)

Nu kommer lite bilder från i fredags tyvärr har jag ingern bild på erica när hon kom så ja har bara på Emmilie & Natta ,men som sagt Erica kom också!!









 Den här vackra blommbuketten fick jag av min Älskling.det betyder massor för mig fö denna blomma älskade morfar Nejlika och Lila..så blomman betyder massor....TACK ÄLSKLING PÖSS


Kommentarer
Postat av: erica

Det va en jättekul kväll det där! Hoppas på att det blir fler :) Fina blommor du fick förresten.

Kram

2010-02-24 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0