She is on fire!!!

Idag så har jag jobbat lite o varit i skolan. efter plugget så träffade jag Emmilie...det va ett tag sen vi såg så det va jätte kul att träffa henne. vi gick o fikade i stan o snacka lite skit...:) <3

ikväll så är jag jätte trött o seg men ikväll ska jag se på Paradise hotel..det är FINAL..ska bli spännande att se vem som vinner..hmmm  håller tummarna för en värdig vinnare.

jag har fått massa jobb nu me så himla gött..vill jobba jobba så man får lite casch...det behöver man alltid..eller hur??!!
jag tycker det ä kul att jobba..blir posetiv, glad nä jag kommer till jobbet o vara me barnen o leka lite o busa...:D

 jag & Sis <3<3

 Paradise Hotel 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0