Shopping today :)

Idag ska jag åka till Linköping o träffa härliga Natta. vi ska shoppa lite...ska bli jätte kul & trevligt :) det va ett tag sen vi träffades, visst va hon här för några veckor sen som va jätte kul...saknat henne.
Senare ikväll så ska jag träffa min Hobbe vi ska fika lite & vara hemma hos honom. Ska sova där! :)
Sen på Lördag blir det PARTY!!

igår kväll tittade jag på The Vampire Diaries..såååå jävla bra serie..lite likt som Twiligt...tycker om den också som fan..:) så nu tittar jag på den här serie varje torsdag på tv 6 kl 20.00...titta säger jag bra thi:)

Nä nu ska jag göra iordning mig eftersom jag ska åka till linköping o shoppa me Natta. Men jag kommer skriva mer imorn om jag hinner..ha det så länge.

Jo Sara fyller år idag me..GRATTIS GUMMAN!!! hurra hurra...<3<3

 skit bra serie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0