They Don't Care About Us

Idag så jobbade jag på Förrmiddagen..va ute o det va riktigt skönt ute..härligt me sol..:) vill att det ska vara vår NUUUU!
så nu ska jag plugga lite matte har matte prov imorn & jag är laddad för att klara detta..vill så gärna det! håller tummarna för mig själv..thi Ikväll ska jag vara Barnvakt me..åt mina härliga Skruttungar <3<3

Ihelgen har varit TOPPEN!! fredags så kom min älskling o hämtade mig från jobbet så lagade jag jätte god mat o vi tittade på tv o myste. På lördagen så gick ja till Tophie o hjälpte henne me hennes löshår..:) vart skit bra tycker jag :) <3<3 det tog nästa 3h 30 min.
Efter det så gick ja hem o fixade mig så skulle jag åka till Linköping så träffade jag Hobbe så tittade vi på en SKIT bra film AVATAR...skit bra & häftig..:)

Som sakt ha det varit Toppen helg denna helg me!! :D


 Mina Skruttungar

Kommentarer
Postat av: erica

Hoppas det gick bra på matteprovet! Låter som en bra helg också.. :)

Jag sa ju att Avatar va en grym film!! Ååh jag vill se den igen haha =)



Puss O kram

2010-02-09 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0