Work, Work, homework!!!

Ursch vad jag har blivit dålig på att blogga. ska försöka bli bättre..:)
jag har jobbat en del nu o mer kommer det blir..:) har ju hela Mars också.
Nästa vecka är det Sportlov men jag ska jobba tre dagar på lovet...På måndag ska till en avd som har magsjuka..vill inte dit men som tur va så är det BARA 2 timmar. Sen ska ja till en annan avdelning..:)

Igår (fre) så hade vi matte prov...shit vad hjärnsläpp ja fick..känns inte bra men hoppas det går bra på det andra provet vi hade nu..det första gick jätte bra fick G på det..jippi :) men matte är jätte svårt för mig..så jag kommer få kämpa massor på det..SKA fixa detta..

Senare på kvällen va jag hos mamma o pappa..hela familjen va samlad :) det vaz ett tag sen vi va det..Mamma bjöd på mat det va jätte gott :) mums. sen hängde jag me crille hem o tog med mig hem lilla Elsa, hon ha sovit hos mig inatt...va mysigt..:)

Denna vecka har jag som fan saknat Mille massor..det ä såå jävla tomt här hemma..såå tyst..tycker inte om det:(
Längre fram så kommer jag ha en hund o det blir en schäfer o en STOR hund..som mille va en stor klumpig hund..thi

Men nu fick ja hjärnsläpp här me så jag vet ej vad jag ska skriva mer...men om ni gör det som läser min blogg skriv GÄRNA!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Evefjord

Roligt att det går bra med pluggandet!Gattis!

Tack så jätte mycket för senast, måste ses snart igen! Skönt med människor man kan vara sig själv med, diggar er tjejer.



Ååå visst skulle det vara mysigt med en hund, vill också ha en. Men kanske något mindre än en schäfer, blir den dagen en annan flyttar till hus kanske.hehe.

Ha de bra gumman!Pöss

2010-02-22 @ 01:38:16
URL: http://www.improveme.se/natuche
Postat av: erica

Du är inte den enda som tycker matte är svårt, vet inte om jag kommer lyckas få G i Matte b, tvivlar på det. Menmen, det ordnar sig sen på ett eller annat sätt.

Säger som Natta, kul att det går bra för dig iaf! Pöss pöss =)

2010-02-24 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0