Happy Weekend

Helgen har varit jätte bra. Jag va hos mamma o pappa på fredagen o senare på kvällen va jag hos Sara och Festade lite..det va jätte kul & trevligt...:D
När jag va på väg hem från Sara så ringde jag min Älskling..så ja pratade med honom hela vägen hem..det va sssååå himla kallt också..men så slutade vi prata nä jag kom in i hallen. Så öppnade jag dörren in till mig så fick jag en överraskning..en glad överraskning....men älskling va här hemma o hade tänt massor av ljus...så mysigt...naww min älskling. :)

På lördagen så åkte jag me hobbe på hans jobb på morgonen..lite segt att gå upp tidigt på helgen men jag ville hänga me honom. efter hans jobb så åkte vi till George och klippte mig & till Ikea o köpte jag en ny byrå...fick ju prisent kort i julklapp :) skit bra..är jätte nöjd....vart jätte bra här hemma :) Vi va på Zebban också o åt JÄTTE god mat..mums
Allt ihelgen har varit TOPPEN !!!!!

idag har jag o hobbe satt upp byrån o städat lite..så nu blir det en lugn kväll för imorn är det ju MÅNDAG..suck

 Sara & jag <3<3

 Zhita & Sara <3

 Nya byrån :)

Kommentarer
Postat av: Hobbe

Hello sexy! Förutom att byrån var så jäkla tung och kom i tusen delar så vart det jättesnyggt faktiskt, färgen passa jättebra i hallen med. Du glömde skriva att vi var på zebban med och käkade =)...mm yummy.

2010-02-01 @ 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0