Listen to good music is really good :)

idag har jag varit i plugget, tyvärr bara en lektion :( Matte, men denna gång går det bra tycker jag..jag fattar, är inte blåst i huvet..:)

Senare va jag me malin idag me...:) det är rikigt kul att umgås me malin igen...härligt

jag lyssnar på musik varje dag..tycker det ä så skönt att bara lyssna o så på musik det är det första jag gör nä jag kommer hem o när jag vaknar så sätter jag på musik.

jag tycker om Lady Gaga..hon är så häftig, hon är inte som alla andra tjejer som gör musik som britney, Christina mfl.

jag tycker om hennes låtar: Poker Face
                                         Bad romance
                                         Telephone
                                         Videophone
                                         Lovegame

Hom klär sig häftig me, cool musik.


Kommentarer
Postat av: erica

Lady gaga är riktigt grym! Håller med dig i det du skriver :)



Hoppas malin kommer på lördag! Ses imorrn då sessan, puss O kram!

2010-01-19 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0