Living On Video

Ihelgen så har det varit en lugn o skön helg.
hobbe kom ilördags..vi va jätte hungriga så vi flötade lite..köpte pizza & godis..mums..myste lite.

men tyvärr så fick jag inte mycke sömn inatt...mycke hög volym i huste i natt/morse...så idag är jag väldigt trött o irreterad..grr

Hobbe och jag lagade pannkakor(hobbe lagade)...det va jätte gott. efter det så gick ja till crille o erica.hon ville ha hjälp att färga håret..vart jätte bra.
Nu sitter jag här hemma o är skit trött kan somna närsom.

Men imorn börjar allvaret igen..plugget o jobba igen....skönt..att det händer det vanliga vardagen igen:)
 Min nya tvbänk


Kommentarer
Postat av: erica

Vad fin tv-bänk! Det va kul att du kom över i söndags och hjälpte mig.. tack =)

Låter gott med pannkakor också! Längesen jag åt det. Puss O kram!

2010-01-11 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0