Missing of my heart

Hmm idag ä jag ledig..sitter här hemma o lyssnar på musik, som ja gör nästan varje dag men idag ä det sådär...sitter här hemma och känner att jag är på ledsen humör. tänker lite på Mille o så.

En del tycker det är skit töntigt att gråta o tänka på en hund, men han va allt för mig, han gjorde mig jämt glad. han va med mig över allt...en så härlig hund, klumpig, rolig, gosig, ville leka o mysa me en.

Mille va verklingen en bra vän <3
Det känns bra att prata om honom, om alla roliga minnen man har med honom..så man skrattar.
har ett minne nä han skulle träna lite skydd. det va sommar 08 på gotland vi skulle visa o träna lite. Mille har tränat & tävlat i skydd VÄLDIGT många gånger så han vet ju att han kan detta. Så det ä ju en figurat som ska hota mille o mille ska skälla på honom o vakta så han inte sticker...men på lustigt sätt så vänder mille på sig o skäller mot en buske o inte mot figuranten..hahahahaha så ska man ju inte göra...gud vad vi skrattade då...vi tyckte det va så roligt
Iallafall det va jätte roligt då..:)

jag har fortfarande en stor saknad i mitt hjärta kommer alltid vara där...:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0