Partylite..ljus..värme

igår kväll hade jag ljusparty...va jätte trevligt o kul..det finns sååå mycke fint..man vill köpa massor men men det går ju inte..thi

vi satt o pratade o skrattade massor igår me...roligt få ett glatt skratt :D
Men efter alla hade åkte hem såå luktade jätte gott efter alla ljus :) men vad trött jag blev så jag nattade kudden då..zzzzz

Men just nu sitter jag på plugget o väntar åter igen att börja lektion...NOT FUN
Få se om jag ska jobba också det vet jag inte än men hoppas på det :)

Idag fyller Erica 19 år..GRATTIS STUMPAN...HURRA HURRA!!!!! :D

 Erica & sessan på Zebban 2/4-09

 


Kommentarer
Postat av: erica

Åå tack sessan!! =)

det va förresten jättetrevligt igår! tack för att ja fick komma. alla doftljus luktade så himla gott, hihi. visst ville man ha nästan allt, men har man lite pengar så har man ;P

Puss o kram!

2010-01-21 @ 11:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0