Pizza Time

Sitter just nu hos mamma o pappa...ska snart äta pizza ska bli såå gott är jätte hungrig :)
idag ha det varit lugnt..hade en lektion så efter det åkte ja hem o väckte min älskling som låg kvar o sov gött...kom hem runt 930..men hobbe va vaken...så vi bara va o myste..:)

ihelgen så va det också lugnt...på frekvällen va me Malin & Natta..snackade lite skit o så :)
Lördagen så va jag o Hobbe bara hemma me dricka, godis o hade filmkväll <3

Idag så fick ja samtal från mitt jobb o fick 3 veckors jobb...härligt vart riktigt glad...det behöver jag nu...tycker det ä kul att jobba me barnen..:) så nu blir det plugget o jobba lite...:)

Nää nu kommer pizza så nu ska ja mumsa gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0