Hemma igen

Ja det är jag hemma igen..haft semester på HÄRLIGA Gotland...alllt ha varit toppen..sol, värme..o så.
Ha gjort massor o självklart tagit lugnt också.
Träffat min kompis Frida som jag har inte träffat på 5 år...skit kul va det..vi hade massor att prata om :)
varit mycke vid stranden..skönt..23 grader i vattnet....gött nice.
Varit i Visby självklart me...:)
har gått 30 min varje dag me...skönt..fast ja ha gått nä det va svallare...thi
 Lilla sessan är ju 27 år nu me tycker jag inte om..ursch....börjar bli gammal..

Så nu ä jag hemma rätt skönt saknat min Älskling..så han hämtade mig igår <3<3<3
Så idag ha jag grejat llite här hemma väntar på Hobbe ska komma hem så får vi se vad vi ska hitta på.
Nästa vecka börjar ja jobba igen i 5 veckor...money money...nice

Ha fått reda på lite om min utbildning men få vänta lite mer så får vi se vad som händer me Lilla Sessan i höst.

Kommer lite bilder


Stranden Sandhamn


Morgon på Djupvik


Min kompis Frida & jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0