Sol, värme massor saker att göra..härligt

Ja jag har gjort massor o mer är det kvar att göra denna vecka, men i måndags så va jag me mina skruttungar på Cirkus...dom va uppspelta, o tyckte det va kul..& spännande..:)

Igår va jag på Personal fest
 me jobbet det va jätte trevligt, skrattade en del kan jag säga, åt jätte god mat också.
Idag så ha jag jobbat o solat lite o hängde me mamma till Mjölby.
KOmmer skriva mer senare i veckan...:)

Älskar detta väder..värme o sol..HÄRLIGT!!!!
Kommer lite bilder från i måndags me mina skruttungar









Jag vill också skriva att jag ÄLSKAR min Älskling såå himla mycke..är så glad att du finns i mitt liv <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0