Solig måndag :)

hmmm Ursch va jag ä dålig på att blogga...ska försöka bli bättre men men få se!!

Ha haft massor att göra..härligt...:)
Torsdags efter jobbet så åkte jag till Mjölby o träffade Patricia, Elin & Pernilla..satt ute o njöt av cidern o vädret. det va jätte trevligt...kommer lite kort..:)
Fredags så va hobbe o jag hemma hos Mamma & Pappa. Åt jätte god mat, spelade lite lekar..roligt skrattade massor. det va trevligt också...Tack mamma & pappa!!

Lördagen så tog vi det lugnt..solade, gick i Idrottsparken...:)
Igår så åkte vi till Varamon...va nästan hela dan..så skönt va det..INTE kallt ivattnet heller..tycker jag om..:)

Idag så blir det nog mer solning..hmm får se...NU ha min Älsking åkte till jobbet..sankar honom redan <3


 Pernilla Patricia & Elin :)


Grillnings Dags..mumms







Varamon...Nice :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0