Do Something

Så är det helg...skönt. det har varit en bra vecka men mycke att göra. har jobbat & varit på plugget.
Hade matte prov igår, det kändes verklingen inte bra, det va svårt...ekvationer...ursch men men håller tummarna.:)
I Tisdag så sökte jag FÖRSKOLLÄRARE Utbildingen...vart/ är jätte nervös..hoppas jag kommer in annars vet jag inte vad jag gör...få veta nån gång i sommar..skit långt dit :(
 Min Älskling kom i veckan han va hos mig i 2 dagar...så skönt nä han ä hos mig, blir så tomt nä han ä ej hemma <3<3
Crille har kommit in i en utbilding för lastbilkörkort...gött....så roligt för honom tycker jag. :) <3

Idag så är hobbe & jag i Linköping just nu så ä vi hemma hos honom ska snart till ikea o kolla lite.
Har varit o kilppt mig är SKIT nöjd...klippt rätt mycke nu :)  
senare ikväll så ska vi ha en myskväll me godis, chips....mums..

Ni får gärna skriva också nä ni läser..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0