relax dont do it

Så va det måndag igen..:( förskylningen ä fortfarande kvar men vad gör man...massor av halstabletter o nässpry..:(

Idag så hade jag en lektion MATTE, nu är det jävligt svårt tycker jag, så ha vi prov på fre...känns inte bra så ja kommer sitta me det varje dag nu tills på fredag..vill fixa det. Efter plugget så jobbade jag

och i kväll så pratade jag me en kompis som ja har inte pratat på flera år säkert på 6år..skit alltså..lilla Lina..så jävla kul va det o snacka minnen o så...vi ska kanske träffas på påsken..få se hoppas..vore skit kul.
Vi va ju nästan jämt förr, festade, dansade, umgåtts massor, jag va varje helg hos henne...gud va kul det va....:)

nä nu ska jag fortsätta plugga matte...SUCCCCCKKKKKK va boring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0