Say hello to my littel friend!!

ÅHH sov så skönt i sängen o det va varmt...men men vad gör man nä man måste gå upp...
idag så ska jag jobba 9 h..blir en låånnggg dag, men det blir ju money money..klirr klirr

Fick tillbaka matte provet som vi gjorde i fredags....som jag visste redan..NEJ gick skit dåligt men nästa prov kommer det gå SKIT bra...:)

Va en stund hos mamma o pappa, vi åkte till nya huset...fy fan va snyggt det ha blivit...:) är lite avis...mamma o pappa o matte kommer få skit fint där.....är så glad för dom...:D

Snart ska jag åka till jobbet...Moppeden....gött att slippa åka bussen....:) jippi


Kommentarer
Postat av: erica

Gött att du får jobba så mycket :) jag vill också ha jobb sen i sommar, så man kan tjäna lite pengar. hoppas på att jag får nåt!! och jag håller med dig, dom kommer nog trivas jättebra där! vardags/Tv-rummet va jättefint.



Kram

2010-03-24 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0