Sun outside today..jippi

Idag va det toppen väder..sol ute..så skötn va ute me barnen på jobbet på Em..vi åt mellis ute me mumms...så här ska det va nu tycker så vi kan få vår nu o sen SOMMAR!!! hopppas

Efter jobbet så träffade jag Sara, vi tog en liten fika sen gick vi hem till henne såg hennes nya hem, det va JÄTTE fint...:) sen åkte vi till Donken..åt den New York supreme...den va rätt god faktiskt..:)

Kom hem så kände jag för att gå en sväng i det härliga vädret...det va riktigt skönt faktiskt..gick o hälsade på Farfar me...han va en glad o pigg Gubbe tycker jag..så skönt att se Farfar så fast börjar bli rätt gamal, en härlig, mysig Farfar..<3<3<3

Snart ska jag se lite på tv sen zzzzzzzz...ska jobba imorn me hoppas det ä TOPPEN väder imorn me...:D
Sara & Sessan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0