En Solig Härlig Lördag

ja det kan jag verkligen säga att jag har haft en toppen helg med min Hobbe. Åkte till Linköping i lördags o vi bara njöt av vädret. Va ute o åt jätte god mat...mums.. sen åkte vi till Berg o åt god glass i solen o värmen...skönt o gick o kollade lite vid göta kanal. :)

Va skönt vi hade...jag blir så glad nä det ä så bra väder o man njuter av det. Vi kom hem runt 7 på kvällen...vi satte o på balkongen o fortsatte av att njuta av vädret...Tack Älskling för en toppen helg..Älskar dig massor :)

Igår så bjöd vi mina bröder o Erica på Äpplekaka...jätte gott..och trevligt..får göra det om igen :)

Nu sitter jag i plugget o väntar på att börja jobba...:) sen ska jag hem o greja lite sen får se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: Erica

Äpplekakan (inte pajen, hihi) var jättegod!! Tack så mkt, det va jättetrevligt =) Hoppas vi ses snart igen. Ha det så bra, puss o kram!

2010-05-24 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0