It is great with holiday

mm verklingen toppen me helg...det har varit rätt mycke me skolan nu..bara nationellt va denna vecka..ha gått sådär...mår inte så bra av det..hoppas verklingen att jag får bra betyg. det får vi reda på nästa vecka sen är det SLUT....skönt.

Har träffat Emmilie också denna vecka ..jätte kul..åkte me henne i hennes nya bil..jätte fin. :) så skönt att umgås me henne <3<3

Igår va jag bara hemma o tog det lugnt efter jobbet va rätt slut efter prov o jobb så det va bara skönt att bara va hemma...jag belönade mig me pizza...det va jätte gott.
Snart ska jag åka till linköping o träffa min ÄLSKLING...han jobbar så ja ska möta honom efter hans jobb :D
Strosa lite i linköping o hoppas på Toppen väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0