Så himla skönt, är så Glad

Så har man slutat på Komvuv nu då..skönt :) ja fixade denna termin igen..skönt..bara hoppas att man kommer in på Utbildningen nu annars vet jag inte vad jag gör...hoppas hoppas.

Så min dag är toppen är jätte glad o så...har ett stort leende :D
Sitter o tittar på Vampire diaries...och väntar på min Älskling ska komma hem <3<3
Imorn ska vi åka till linköping o vara me hans kompis o gilla om vädret håller i sig INTE regn så ska vi grilla o dricka lite gott....MUMS

Ses sen PÖSS

 SÅ ÄR MITT LEENDE IDAG

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis gumman!! Är så himla glad för din skull :) visste att du skulle fixa detta.

Pöss <3

2010-05-30 @ 13:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0