have sleep in...nice

usch vad jag uppdaterar dåligt men har loite att göra efter jobbet så ja glömmer bort att skriva lite.

Men ska försöka ändra lite på det. Förra helgen va jag i Fivelstad. Mamma bjöd på jätte god mat. min moster o hennes familj kom. det va jätte trevligt det va såå länge sen vi sågs. jag va ju självklart myste med valparna..dom växer fort..dom biter nu..hihi det ä jävligt kul att se dom växa o så. :)

Hämtade mitt paket...det ä kul att köpa kläder till våren o sommaren :)



I Tisdags me så åkte jag O Brosan crille till linköping. jag köpte en tv till mig..hade en gamalt as...så dags att ha en ny bättre tv....:) är njöd Tack brosan att du ville åka me mig <3


Idag har jag sovmorgon..sköt fick sova ut..så snart blir det frulle fixa sig sen gå till jobbet :)

bye bye my bitches!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0