Spring

Så va det tisdag..skit va fort det går....

ihelgen hade jag en lugn skön helg. I fredags kom härliga goa Natta..vi hyrde film o köpte flöt mat..mums hon hade med sig en flaska vin så vi tog det..det va riktigt gott...:) tack gumman för en toppen kväll...är såå glad att du är min bästa vän <3<3

Ifredags så beställde jag kläder från Laradoute...längtar tills jag får dom...hihi älskar köpa kläder



Idag efter jobbet så åkte jag till mamma o pappa dom kom igår natt från Italien..dom hade toppen lite avis faktiskt..men dom är så gulliga kpt lite kläder till mig o mina bröder...jätte snygga kläder är jätte nöjd. :D
Men så klart myste jag med valparna också SHIT vad dom växer o bllir SÅ söta...åhhh nu går dom o bräkar lite med varandra...hihi så man får skratta lite åt dom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0