Summer is out :(

Så har jag haft min sommar ledighet! Imorn börjar jag jobba igen..faktiskt känns det bra..har varit ledig nu i 1 månad :D
Haft det JÄTTE bra..skönt o så. började me min semester på HÄRLIGA Gotland! hade det jätte bra. va i Visby, solade en hel da vid havet..gött. varit me mamma & pappa. Träffade också min kompis Frida..vi åt på en JÄTTE fin resturang..vi hade toppen väder då....LOVE IT

Nä ja kom hem så bodde ja en vecka hos mamma o pappa tog hand om några hundar..känade lite extra casch!! ;)
På marken va me Elin o hennes söta Raffe....det va jätte trevligt, ingen stress eller nåt..toppen umgås lite me raffe me...så söt o go liten pokje <3<3 Tack elin för den dagen & kvällen! vi va också hos Sara & johan o grillade o drack gott va också en rolig o trevligt kväll!!

Min sommar iår va TOPPEN!!  <3<3

Imorn kommer lite bilder..lovar


GOOD NIGHTS BITCHES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0