21/2 2011

så va det tisdag..sol dag..härligt. idag efter jobbet så va jag o fikade me min kompis goa Elin (från komvux)...vi tog lite lunch..mums. Nu sitter jag hos mamma o pappa...ska prata o umgås lite me dom idag tänkte jag. :) <3

Igår kväll kom erica till mig. vi tittade på film o åt popcorn. :) vi pratade om att gör det om snart igen :)

imorn så efter jobbet ska jag träffa härliga Elin o lilla Raffe. det ska bli kul..det va ett tag sen vi sågs så vi har lite att prata om..hihi :) <3
Och imorn hoppas jag att jag får min nät..är såååå rastlös om kvällarna..suck hoppas hoppas.

När det är sånt här väder så längtar jag så dant till vår & sommar..vill ha det nu INTE mer snö TACK!! det räcker tycker jag.
jag blir så dyster o depp när det ä sånt mörkt dyser väder...blää


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för igår Sessan! Det var jättemysigt :) Vi får ta nån helg snart då och ha Step Up-maraton!



Kram <3

2011-02-22 @ 19:39:49
Postat av: Marcus

Lugn, våren är på ingång ;-)

2011-02-22 @ 20:07:02
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Annica

jag trodde verkligen att våren var påväg men sen kom snön igen :(

2011-02-22 @ 20:37:26
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Var med i dagens låt på min blogg :)

Du kan vinna en länkning inför alla mina 700 läsare :)

Allt du behöver göra är att Tipsa om en låt i dagens låt inlägget :)

2011-02-22 @ 20:37:31
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0