Äntligen!!!

Ja verklingen idag funkar mitt breband...äntligen har jag nät hemma...gött :)

Igår så träffade jag Elin & lilla Raffe. det va ett bra tag sen vi såg o pratade. det va jätte trevligt o mysigt..lilla raffe är sååå söt :) <3 På fredag hoppas jag att elin kommer lite innan vi ska träffa Sara på kvällen. vi kanske hinner ta några glas vin..hihihi

Ska snart äta lite Frulle är inte riktigt hungrig än men men..ska jobba lite senare idag..har stängnig på jobbet idag men tror inte det ä sena barn idag eftersom det ä Sportlov...(hoppas hoppas)

Tycker det ä skönt att ha lite planerat på helgerna nu känner jag så ja har nåt att göra...tycker inte om att sitta hemma o tänker på en massa..inte bra men det ä skönt att vara hemma men inte tänka o må piss (orka inte prata om det nu men)

nä nu ska ja dra bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0