Born This Way

Så jävla bra låt Lady Gaga ha gjort...igen..:) tycker jag om.
Igår så åkte jag o crille o hans kompis till linköping. ja shoppade lite till mitt nya hem..nu så ä det hemma trevligt..:)

Idag så fick ja reda på att jag får jobba kvar ett tag till...gött känns rätt bra faktiskt trivs som fan där...bor ju nära ju...hahaha

Nu så känns det rätt bra tycker hoppas det fortsätter så annars jävlar blir ja.......

Undra nä ja får min nät funka hemma..saknar det..har inte det än..suck få låna datorn på jobbet eller hos nån annan..suck vill ha det nu ju..vill lyssna på musik ju..det älskar jag..om dagarna fasna i musikens värld. <3 :)

Nä nu ska ja dra men ha det alla fuckers!!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Visst är låten bra?! Jag tänkte tipsa dig om den men du hann före, tihi =)

Kram <3

2011-02-16 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0