Thoughts and thinking

ja det va verklingen länge sen ja skrev men jag har inte orkat o så. men det kommer bli kanske en ändring.
 jag har ÄNTLINGEN flyttat och blev till Mjölby..rätt skönt faktiskt..nära jobbet o vännerna i mjölby. Trivs rätt bra faktiskt. jag kan ju mer träffa min kära goa Emmelie lite mer o så. 
Fick tag på en mysig lägenhet så jag är nöjd me så. skönt att GÅ till jobbet ingen jävla buss o så..är så trött på dom jävlarna.

jag har & haft en hel del funderingar men jag är inte så bra att skriva ut det..sitter bara kvar i huvet o trycker men jag hoppas jag kan få ut dom snart..orkar inte ha dom i skallen på mig...ORKAR inte. 

jag är en person som inte tycker om att visa att man mår piss, ledsen o så..visar väldigt ofta jag mår PRIMA men jag kan säga att jag har mina dagar också. har ett jobb där det ä inte så jävla bra att visa man mår dåligt o är ledsen. men jag visar ofta att jag ä glad, på bra humör, skrttar osv. men men mina nära vänner o familj kan veta att det ä inte på tipp topp alltid här heller.
Är så glad att jag har mina vänner O familj annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. 

Min rast är snart slut, tyvärr så har jag ingen nät hemma än får vänta i 4 jävla veckor så jag få gå in på jobbet ibland.

 jag hoppas mina tankar o funderingar o känslor inom mig blir bättre. :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul att du skriver igen. Ville bara säga det som jag redan sagt till dig, men du är jävligt duktig och STARK framför allt. Jag hade inte klarat av det lika bra som dig, kan jag säga.



Puss och kram, du vet var jag finns! <3

2011-02-15 @ 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0