Var är solen & VÄRMEN???

Ja vart är den?? det ä snart juli ju!!!

Shit det va ett tag sen jag skrev men men så ä det.

förra helgen va ja ute me mina härliga jobbkompisar i Linköping...vi hade skit kul...lätt att vi ska göra om :) jag åkte hem me Brosan efter han hade slutat jobba ca 03.00. så vi kom hem 03.45 el nåt minns ej..hihi

det ä bara en vecka kvar sen ÄNTLIGEN åker jag...sååå skönt..ska bli att komma bort ett tag..behöver det känner jag...värd det tycker jag. :D

Hoppas denna vecka me att mitt paket från HM kommer också...längtar & älskar shoppa kläder me..hihi

skriver verkligen om allt idag men men vad gör det.

Är så glad att jag har MIN familj o mina vänner <3<3<3

1 månad gamal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0