"Dance the night away Live your life and stay out on the floor "

idag så öppnade jag på jobbet va helt färdig..ville sova mera...suck Men efter jobbet så hängde jag me mamma till linköping..först va vi på ett möte sen åkte vi in ti stan o shoppade lite..det ä ju ALLTID kul :) det va kul att vara me mamma.  men nu sitter jag hemma o grejar lite.. :)

Ifredags så va med Sara o tjejerna på zebban o åt jätte gott...vi hade jätte kul skrattade en del kan jag säga...hihi senare på kvällen gick ja o möte Elin (från komvux) så festade jag vidare.. ja hade jätte kul...:)

det bästa jag vet nä man kommer hem är att lyssna på musik (HÖG) fast det gör väldigt ofta...älskar det kommer bort ett tag från världen.

det är en del som pratar om Big Brother att det ä skit visst men ja tycker det ä kul när dom alla är inne o blåsta o dricker sig fulla o gör en massa lustiga saker...det ä ju ett spel..hihi jag tittar på det iallafall.. :)



det får snart mamma o pappa hund Faxa om några veckor..VALPAR!! snacka om jag vill ta me en liten söt valp hem...åhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0