Fredag!!

idag så mår ja rätt bra tycker jag..bättre än igår iallafall...va på piss humör, trött...men idag ä jag gladare :)

Efter jobbet (idag) ska jag åka o handla lite mer till lägenheten...hihi det ä roligt shoppa...:)

i tisdags så åkte jag till mamma o pappa o hälsade på lite o myste me Faxas Valpar..sååå söta dom ha vuxit lite...vill ha en....en hane men tyvärr har jag inte tid me en liten valp fast ja skulle jävligt gärna....det blir som sakt längre fram i framtiden....kommer bilder på valparna nä dom föddes o nä dom ä 10 dygn gamla...:) <3

vad jag trivs i mjölby...det ä det bästa jag har gjort nu känner jag..flytta trivis i lägenheten me..TOPPEN!!

I veckan har jag me sökt utbildningar...4 skolor hittade jag som hade förskollärare..hoppas nu bara ja kommer in.... hålla tummarna nu....som fan :) vill vill!!!

Nä snart ska jag börja jobba....härligt väder me ju så det blir att vara ute i Em hoppas jag

bye bitches!!!



dagen dom föddes...tror den här valpen är bara 3 timmar gammal :)







den här söta valpen är 10 dygn gammal...(tog i tisdags)




Faxa har bebisar i magen...hon va tjockis :) (innan dom föddes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0