Kaffe kaffe....mjölk socker..mums

Så är det morgon igen...åhh ville sova mera..men det kan ja göra imorn istället :)

Fick jobba extra på jobbet idag..rätt gött..pengar (klirr klirr) :D
efter jobbet vet ja ej va ja ska hitta på...det märks.
igår kväll hade jag ljusparty....såå fina grejor..luktar gott me...Tack för ni som kom :) <3

Nu nä ja sitter här o skriver så hör jag fåglarna..såå härligt..lite vår känslor men nä ja hör fåglarna kvittrar så tänker jag nä jag va liten o va hos Farmor o farfar o sovde över så vaknade jag av fåglarna utanför hos dom..härliga minnen..hihi kanske inte för er men för mig är det...för farmor o farfar betyder massor för mig :) <3<3 saknar farmor men är jävligt glad att farfar är kvar o mår rätt bra :)

Snart ska jag gå till jobbet...få se vad vi hittar på idag..ska leka iallafall...

Imorn ä det fredag...vet ej vad man ska hitta på känner inte riktigt att sitta här hemma ensam..då sitter ja här o tänker o funderar en del..känner inte för det men det märks..funderar om man ska kanske åka ti skge eller nåt!!

nä nu ska ja fixa mig innan ja går...hej svejs bitches :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0