vampyrer....nice

jag kan säga denna helg har varit lugn o skön..tagit det lugnt..inte orkat att göra nåt speciellt..jobbat en del o känt mig lustig denna vecka, frysigt massor o trött en del....har inte tid att bli sjuk..ska jobba en del exta nu så vill Inte bli sjuk...håller tummarna :)

Igår hängde jag me Mina kära bröder på en bilträff i lnkpg, det va kul, va en del bilar kan jag säga men jag mest diggade musiken..hihi så en del snygga bilar.. :)

jag har fasnat i en serie som ja kan ek sluta att se på TRUE BLOOD...love it....sett alla säsonger nu men måste se om dom igen...Alexander Skarsgård...är såå jävla snygg där...mums






love you all bitches xoxo

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu får du allt ta och uppdatera din blogg lite tycker jag :-)

2011-10-20 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0